خوش آمدید ، چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟
ما تضمین می کنیم که اطلاعات شما از جمله اطلاعات حساس ارسالی توسط شما هم بصورت آنلاین و هم آفلاین محافظت می شود. در حالی که شما پرداخت را انجام می دهید ، صفحه با استفاده از بهترین نرم افزار رمزگذاری در صنعت – SSL امن ، رمزگذاری شده و محافظت می شود. از روش های پرداخت زیر می توانید یکی از موارد دلخواه را انتخاب کنید.
ابتدا با انتخاب گزینه “لطفا وارد شوید” از سمت چپ بالای سایت و وارد کردن شماره همراه، وارد سایت گیاهان دارویی اکسیرنیاد میشویم. از نوار بالایی دستهای که میخواهیم را انتخاب کرده و پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید خود مراحل زیر را به ترتیب پیش میبریم:
1. سبد خرید
سبد خرید موجود در سمت چپ بالای سایت را انتخاب کرده و سپس فاکتور خود را مشاهده میکنیم؛ پس از آن گزینه “ثبت سفارش” را انتخاب میکنیم.
وارد صفحه “سبد خرید شما” میشویم. محصولات را مشاهده و در صورت نیاز به تغییر تعداد اقلام یا حذف کالا، آن را اعمال می کنیم و سپس در زیر ستون “تعداد” تعداد انتخابی از محصول مورد نظر را میبینیم که با استفاده از علامت “+” تعداد کالای خریداری شده را افزایش و با استفاده از علامت “-” تعداد کالای خریداری شده را کاهش دهیم.
- حذف از سبد خرید: با انتخاب علامت “×” و کلیک بر روی گزینه “بله” محصول موجود از سبد خرید حذف میشود.
- حداقل مبلغ سفارش برای ارسال رایگان در تهران، کرج، رشت و کرمانشاه ۱۵۰,۰۰۰ تومان میباشد.
- بازگشت به سایت و خرید بیشتر: با انتخاب این گزینه به صفحه اصلی سایت برگشته و می توانیم کالاهای جدید را خریداری کنیم. با انتخاب این گزینه کالاهای موجود در سبد خرید حذف نمیشوند.
2. انتخاب آدرس
با کلیک بر روی گزینه “انتخاب آدرس” به مرحله بعد میرویم.
انتخاب آدرس مرحله بعدی ما برای ثبت سفارش است. در این مرحله آدرسی که در مراحل قبل ثبت کرده اید برای شما نمایش داده میشود. همچنین با کلیک بر روی گزینه “تغییر یا افزودن آدرس جدید” پنجره ای باز میشود که شامل دو زبانه است. در قسمت پایین این پنجره میتوانیم آدرس فعلی را ویرایش یا حذف کنیم و در قسمت بالا از طریق انتخاب گزینه “+افزودن آدرس جدید” یک آدرس جدید انتخاب کنیم. البته از قبل میتوانیم با مراجعه به بخش “حساب کاربری” “آدرسهای من” و سپس “+افزودن آدرس جدید” آدرس های احتمالی خود را وارد کنید تا به صورت آماده در هنگام خرید آنها را داشته باشیم.
3. وارد کردن اطلاعات
در نهایت در سمت راست این پنجره در کادر “نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده” و “آدرس شما” نام و نام خانوادگی شخص گیرنده و آدرس دقیق گیرنده را مشاهده میکنیم و میتوانیم با انتخاب گزینه “اصلاح این آدرس” موارد موجود در آن را تغییر دهیم.
4.انتخاب نحوهی پرداخت
نحوه پرداخت، مرحله بعدی است که می بایست اطلاعات مورد نیاز این بخش را وارد کنیم. در نهایت در قسمت انتخاب نحوه پرداخت گزینه مورد نظر را از میان گزینه های “پرداخت آنلاین” “پرداخت در محل” و “پرداخت از طریق کیف پول” را انتخاب می کنیم. با انتخاب پرداخت آنلاین و انتخاب درگاه بانکی مورد نظر مبلغ را پرداخت مینماییم اما با انتخاب پرداخت در محل می توانیم در هنگامی که سفیران اکالا به محل رسیدند و کالاهای مورد نظر را تحویل دادند، پرداخت را در محل به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه خودپرداز سیار (پوز) انجام دهیم.
4. هزینهی ارسال
هزینه ارسال سفارش بسته به محل تحویل، نوع ارسال و شرایط سفارش متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
5.حداقل مبلغ سفارش برای ارسال رایگان
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
همه کاربران فرآوری گیاهان دارویی اکسیرناب میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی در سایت اکسیرناب هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم سایت اکسیرناب میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
سفارشات بعد از حداقل 24 ساعت کاری و حداکثر 72 ساعت کاری طبق گزینه های ارسال کالا که توسط مشتری انتخاب شده است ارسال می شود.برای پیگیری زمان دقیق ارسال سفارش خود به بخش پیگیری سفارشات از طریق سایت مراجعه کنید .
پرداخت وجه سفارش برای مشتریان درزمان دریافت محصول و درب منزل صورت می گیرد(اخذ توسط مامور پست). هزینه ارسال توسط پست طی فاکتور در اخرین مرحله خرید اعلام میشود . این فاکتور بعد از ثبت به پست الکترونیکی خریدار ارسال می شود.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای گیاهان دارویی اکسیر ناب بوده است و ما در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به نوع خاص کالای ارایه شده در وب سایت گیاهان دارویی اکسیر ناب، مانند کالاهای گروه عرقیات، خشکبار و میوه خشک، لوسیون و صابون، و کالاهای مشابه و نظایر آن هیچ یک مشمول 6 روز مهلت بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف هفتپر همراه سفارش ارسال شدهاند، مشمول 6 روز ضمانت نیستند. و فقط مواردی شامل تضمین برگشت میشوند که در زیر به آن ها اشاره شده باشد.
- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال بسته بندی داشته باشد. که این اشکال باعث شده باشد که کالا خراب شده و یا مورد استفاده قرار نگیرد.
اشکالی در ظاهر یا طعم کالای مورد نظر بود باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به اکسیرناب اطلاع داده شود. - عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات مذکور درج شده در وب سایت است.
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی گیاهان دارویی اکسیر ناب اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت پست به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست است و گیاهان دارویی اکسیرناب تنها در صورت تایید شرکت پست سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت پست یا گیاهان دارویی اکسیرناب بازگردانده شود.
در تمامی موارد فوق لازم بذکر است، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.